Valborg

Gloria
Det fick man höra några gånger under kvällen ;) haha.
Jag spenderade Valborgsaftonen med mina bästa Elina & Annica.
Först gick vi upp till den stora majbrasan och kollade men det var inge vidare.
Så vi gick hem och satte oss vid våran brasa nere i skogen. Mysigt värre !
Filip och Lina hade bjudit hit några av sina klasskompisar ,
Moa "Carran" Johan och Pontus.
Sedan var det dom andra som brukar vara med , Susanne och Jonas ,
Oscar Ellen Anton ,
Håkan Ann-Kristin,
Så kom även "Tanne" och Sanna.
En väldigt trevlig kväll ! Alla var fulla och glada :)
Dom hade sjungit "Ssssscing Sctar" sa Lina .
Haha.
Justja , Oscar berättade att han hade blivit kär också !
Och Ellen har döpt sin vattenpipa efter mig , haha.
En väldigt underbar kväll och den bästa valborgaftonen på länge !
Tack så mycket alla som var med!




Kommentarer
Postat av: elina nilsson

Det var underbart!

Haha, jag dog när han sjöng gloria hahah!

Oscar med sin förälskelse!



Det var så roligt så, tack för en underbar valborg min prinskorv <3 (fråga inte vad jag fick prinskorv ifrån, hahaha)

2009-05-01 @ 12:17:28
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: annica

hahaha

"vafan ligger det köksutrustning här?" xD

hahahaha

så himla kul det var, tack så himla mkt! <3

2009-05-01 @ 15:43:55
URL: http://annicag.blogg.se/
Postat av: Johan

jävligt roligt att vara där. Pontus var helt körd dagen efter.

2009-05-01 @ 20:01:38
Postat av: "Carran"

Hahha jag säger detsamma! As roligt att få vara där och fira valborg med hela gänget!;D

2009-05-01 @ 20:06:31
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
Postat av: Moa!

Haha! Tack för allt! Det var jättetrevligt och vi kommer tillbaka! (eller vi vill det) :P



Hoppas vi inte gjorde bort oss helt!

2009-05-02 @ 15:06:48
Postat av: Lina

Hej älskade unge <3

Haha, aa vi hade ju sjungit sing star :P

Jag hoppas vi ej var för jobbiga, tack för att du berättar dagen efter om vad jag gjort. skönt att du håller lite koll :) , pusspuss <3



Fanny och Lina - underbart bästa i världen <3

2009-05-02 @ 18:03:11
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0