Två veckors prao framför mig

Idag är det söndag.
Och imorgon börjar min två veckors långa prao på Österby Hembageri ;)
Hos mor och far. Trevligt Trevligt !
Skönt att vara ifrån skolan ett tag också.

Eftersom min blogg är ganska tråkig så tänkte jag börja med att hissa och dissa varje vecka ,
i veckans slut , alltså söndagar.

Veckans Hissa : Denna vecka så hissar jag faktiskt Valborg. Det blir aldrig som man tänkt sig , och i år blev det bättre än jag hade tänkt mig !

Veckans Dissa :
Denna vecka så dissar jag Aron Flam. En komiker som sägs bli nästa Betnér. Nejnejnej.
Han var med i detta Grillad som går på 1:an , Fredagar 21.00. Han säger sådana saker som är liksom långtråkiga och inte ett dugg roliga. Han kommer aldrig bli nästa Betnér. No Way !

Igår blev det fotboll i solen och kolla på snygga pojkar (Y)
Lovely !
Jag fick lite färg ändå , efter ungefär en och en halv timme i solen. Haha.


Kommentarer
Postat av: annica

lycka till på praon frugan! :D

ha det bäst ! :* <3

2009-05-03 @ 21:41:22
URL: http://annicag.blogg.se/
Postat av: annica

sv:

du kommer visst hinna, jag lovar!

jag ska försöka kika in :D <3

2009-05-04 @ 18:58:02
URL: http://annicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0