Stor längtan tills på lördag

På lördag gäller det, då är det den stora dagen : Konfirmation
Jag längtar verkligen men är väldigt nervös !!
Men det ska nog bli så bra så.
Det jag längtar mest till är att få sätta på mig min klänning och de fina skorna.
Hanna våran konfaledare säger att vi är den bästa gruppen och har planerat den finaste gudstjänsten. :)
of course !

Nu tänkte jag gå en sväng med hunden i det fina vädret,
sedan blir det till att skriva uppsats på temat mod och rädsla, har fastnat .. :/ Ejokej.
Jag och min käresta Josefine har även funderat på att dra utomlands, det vill jag verkligen !
Om vi åker så kommer vi ha det grejt , i just know it.

Kings of leon - Use somebody
Really nice shit !

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling

Postat av: Martina

Hejsan lust att följa varandra via bloglovin?

I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2009-06-29 @ 18:05:14
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Sv. ja okej vad kul då lägger jag till dig nu :)

2009-07-05 @ 00:08:51
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0