Det är bra Bajen , fortsätt så !

Idag var det Hammarby IF - Malmö , hemma på söderstadion.
Hammarby har legat väldigt dåligt till och har förlorat alla matcher , vunnit en och förlorat och spelat oavgjort.
Malmö har legat ganska bra till ändå , men Hammarby vann.
1-0. Charlie Davies gjorde målet.
Så himla härligt med fotboll , är inte det en av de bästa sporterna ?
Fotboll och sommar , vilken kombination.

Idag åkte jag och bästa Annica till staden Uppsala.
Jag köpte en klänning på MQ , till konfirmationen.
Annica köpte en kjol och sulor. Kjolen var verkligen jättefin ! och sulorna .. luktade gott, haha.
Hoppas du blev nöjd över dina köp :)

Snart ska jag krypa i säng , tänkte bara skriva denna veckas (V.20) Hissa & Dissa.

Veckans Hissa: Denna vecka hissar jag väggen på toaletten i klubbhuset i Film.
Haha.
Kärlek för klubben måste jag då säga !

Veckans Dissa: Mig som bloggare. Jag är ju så himla tråkig. Är de ens någon som läser min blogg ?
Förutom Elina och Annica ? haha. Jag kommer ändå aldrig bli någon storbloggare. De vill jag inte heller.
Men ändå.
Jag känner mig töntig. haha.



Kommentarer
Postat av: Lina

hej hej snutt <3

Jag läser din blogg och många fler :)



du är inte en dålig bloggare.

puss och kram <3

2009-05-18 @ 19:21:57
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: annica

din klänning är så himla fin, du kommer va så fiin på komfan! :'D

jag e jättenöjd med mina köp, faktist! :D

har inte testat sulorna än men... haha

Du är ingen dålig bloggare, det lilla du skriver är bra tkr jag ! :D

<33

2009-05-18 @ 19:26:58
Postat av: Moa

Haha jag läser din blogg med :)

2009-05-19 @ 15:08:42
Postat av: Cilla

Jag läser ju oxå din blogg....

Nervös inför konfan??

Edwin kommer och kollar, förmodligen Vildan oxå!

Pusssssssss

2009-05-20 @ 22:06:55
URL: http://cillalindblad.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0