Snart är det söndag

Idag har jag bara varit hemma med min kära svägerska Lina , trevligt trevligt :)
sen så var vi bjudna på middag hos Laila och Bengt, så vi cyklade dit jag mamma och Lina.
Det var så trevligt , och så god mat :) en jättebra och lugn dag <3
Far och bror var till Eckerö och spelade match idag , eller bror spelade.
Dom vann med 4-2.
Far kom hem och var glad och sjöng något med att Åland brinner ^^
söt var han i alla fall.

Det är otroligt kallt ute , man ska inte låta sig luras av solen.
När vi cyklade hem från Laila och Bengt trodde jag helt allvarligt att jag skulle frysa ihjäl.
Jag har aldrig frysit så mycket i hela mitt liv :O

Funderar på att gå och sova , fast kan inte..
min trötthet har gått över till övertrötthet ,
och då är det omöjligt att sova.
Får försöka i alla fall.
Puss och Go'natt !

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar att vara din svägerska, kan inte bli bättre<3

2009-04-21 @ 19:13:22
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0