Säker Moppe

Idag hade vi något som heter "Säker moppe" i skolan.
Alla 8:or fick gå på det.
Det var Brandmän , en ambulansman , två poliser , och två från östhoj där.
Alla hade olika föreläsningar eller vad man ska säga , om trafiken och lagar och sånt.
det var ganska intressant och roligt faktiskt.
fast brand och östhoj va tråkiga.
Ambulans och polisen var ju roliga iaf :)
Det va två polistjejer från Östhammar , dom var lovely !
Vi fick se på Dr Albans - Moppepojkar
Klockren låt och video och allt !

Efter skolan följde jag och Elina med Annica hem.
Vi bakade smulpaj , sen gick vi ut en stund och sen åt vi och prata och så.
Trevlig dag ! Tack så himla mycket mina älskade! :) <3

Imorgon är vi bjudna till Laila och Bengt på middag , ska bli trevligt tycker jag :)
Just nu lyssnar jag på The Kooks och pratar med lite folk.
Ska väl snart sova.

PUSS



Dr Alban är störtskön ! Speciellt dansarna i bakgrunden , kan dansen ;)

Kommentarer
Postat av: annica

tack själv för dagen och för att ni kom! :) <3

10 små moppepojkar <3 haha

2009-04-18 @ 14:28:32
URL: http://annicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0