Rise Up

länge sen jag skrev..

Igår var jag in till stan med bästa flickorna mina , Elina hade utställning på VOX. :)
Först gick hon och träffa Ulrika och jag och Annica gick på stan och åt.
Senare mötte vi Elina på stan och gick lite till.
Jag köpte ett par marinblå chinos och en tröja till. :) tack för hjälpen !
När jag kom hem duschade jag och sedan gjorde jag inte så mycket mer.
Tack för en bra dag flickor , ni gör mig glad ! <3

Idag ska jag nog kolla på A-laget när dom har match i Björkparken , :)
Mor och far ska in till Uppsala på Wallman's. Roligt för dom att komma ut lite tycker jag !
Jag Filip och Lina blir hemma och har det mys , ska grilla och ha de bra :)

Nu dricker jag kaffe och lyssnar på Yves LaRock - Rise Up. Så himla bra låt !
Lyssnar även på Taylor Swift , hon é grym !










kolla på den riktiga videon om ni vill kolla , annars så går den här lika bra att lyssna på !
videon är bra , får sommarkänslor !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0