Irriterande bilbingo - tanter

Idag efter jag hade kollat på damernas match så var det bilbingo.
mamma och susanne skulle plocka undan i kiosken så jag lina och elina väntade på dom.
då är det massor av dessa bilbingo människor som har med sig hundar , bra när det är 20 grader eller mer ute.. men det är deras val.
i alla fall , då går dom runt där nere på ip och rastar sina hundar.
en gubbe/man gick på fotbollsplanen och jag blev lite irriterad och sa i mikrofonen :
Ingen rastning av hundar på fotbollsplanerna !
den gubben/mannen tog inte ett dugg illa upp utan gick liksom av planen och började gå vid sidan av istället.
men då bröt helvetet lös , en gammal äcklig surkärring kom mot kiosken , sedan sa hon:
Vem var det som ropade sådär i högtalarna ?
då förklarade mamma och Susanne att det bara var på skoj och att de inte var något illa menat.
surkärringen blev ännu surare , som en citron , fast värre.
hon berätta eller nästan skrek att hon fick rasta sina hundar som hon ville (två jättefula pudlar) och att hon hade tusen bajspåsar i väskan.
men varför tog hon åt sig ?
hon gick inte ens på fotbollsplanen ,
och vem har sagt att hon får rasta sina hundar som hon vill ?
det är väl förfan inte hennes idrottsplats. Spelar hon fotboll ?
Eller är hon med i föreningen ?
nej , hon är bara en gammal irriterande surkärring som åker runt på bilbingo överallt i landet !
jag blir så irriterad.
jag har i princip växt upp där nere , hela min barndom har jag typ spenderat där nere.
hon kommer inte och gör som hon vill.
Åk till något annat jävla ställe då , vi vill ändå inte ha henne där ! + att alla bingomänniskor är livsfarliga , om man inte ser upp , kan dom köra över er !




Kommentarer
Postat av: Eliiin

Va fan vilken jävla kärring !

Dom ska fan inte rasta sina jävla undrar på fotbolls plan där vi spelar fy fan !

2009-04-30 @ 12:35:12
URL: http://elinhammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0