Fotboll

Idag och igår var det fotbollsträning.
Det känns verkligen som att de går mycket bättre nu.
Igår gick det mycket bättre när vi spelade match och idag kändes det som att jag fick bättre skott :) i love it.

Imorgon blir det Valborg med mina flickor och familjen och andra underbara människor ! :)
Justja , det kan vara så att jag har brutit lilltån :$
haha , jag råkade springa in i sängen.
Tån är helt blå/röd/lila. Klumpigt av mig.
Men jag kan allt , som Lotta säger !




Är inte denna reklamen för söt ? :)
jag gillar den a lot , en bra reklam för en gångs skull !

Kommentarer
Postat av: annica

det ska bli rikrigt kul! :D

jag har sett den där reklamen nu, den e sööt! :D haha

syns ikväll! :D <3

2009-04-30 @ 12:04:35
URL: http://annicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0