barnvakt åt sötnosarna

Bella och Sanna kom hit efter dagis/fritids.
Dom hoppade studsmatta och städade min lekstuga och pysslade med allt möjligt.
jag tror att dom har lärt sig ett nytt ord, för dom gick nämligen och sa : OMG ! hela tiden.
haha, sötisar !
så har mamma berätttat för dom att jag fick min lekstuga av mormor och morfar när jag var fyra år.
en stund efter när Sanna skulle sätta på sig skorna så frågade hon :
Fanny ?
Jag : Ja va är det Sanna ?
tog ett tag..
S: Är det sant att du fick lekstugan ?
så stod hon där och bara kollade,
J: Ja, det är sant.
S: mhm ..
sen så gick hon därifrån.
så berättade även mamma att min sommarjobb är att måla lekstugan och fixa lite , så sa Bella precis innan hon skulle åka hem:
Fanny , gud så mycket du har att jobba med i sommar !

hahhaha, roliga ungar !
nu sitter jag och pratar lite med Robin på msn och lyssnar på Lars Eriksson.
snart ska jag väl plugga lite mer engelska och sen sova.




jag älskar bilden , den är på söta Edwin och Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0